Firma Brains at Work powstała na fali stale pogłębiającej się internacjonalizacji przedsiębiorstw polskich. Współpraca ponad granicami państw stwarza nieskończone możliwości rozwoju, ale żeby móc w pełni wykorzystywać ten potencjał, przedsiębiorcy muszą efektywnie komunikować się między sobą bez względu na to, skąd pochodzą.
Brains at Work organizuje szkolenia, dzięki którym dowiesz się więcej o ludziach, z którymi współpracujesz, nauczysz się z nimi rozmawiać i prawidłowo interpretować ich zachowania. Podczas szkolenia zrozumiesz między innymi dlaczego Twój grecki kontrahent stale się spóźnia na spotkania, Włoch dużo gestykuluje, a Japończyk nigdy nie mówi „nie".
Brains at Work angażuje się również w działalność charytatywną poprzez organizowanie wolontariatów w krajach Ameryki Południowej.
Uczestniczka projektu "Zostań w Polsce - Swoim Szefem"
Jestem trenerem oraz doradcą w zakresie komunikacji interpersonalnej i międzykulturowej. Ukończyłam Stosunki Międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz Zarządzanie Międzykulturowe na Tilburg University w Holandii. Kilka lat pracowałam za granicą w firmach konsultingowych i fundacjach międzynarodowych.